Forever Young

Hm, jag är visst inte så bra på att hålla det jag lovat, har jag kommit på. Jag sa ju att jag skulle bli börja blogga mer när jag kom hem. Men det gjorde jag visst inte. Jag har faktist inte orkat, har varit iväg och börjat jobba igen.

Mexicoresan var verkligen helt underbar!  Men skönt att komma hem sen. Vi har haft ca 40 grader i skuggan och 33 i poolen. Så jag är brun och fin, och även blond?! HAHAHHA. Vi hade typ fint väder hela tiden, bara lite småstänk ibland, men det kunde vi överleva. :)
Dock var hemresan en mardröm. Kom hem 26 timmar senare än vad det var tänkt, eftersom planet från Miami till New York blev duktigt försenat. Så det fick bli en natt i New Yorks förort med världens största outlet. Men det var inte så uppskattat eftersom jag ville bara hem. Ni kanske tycker att det verkar kul med en natt i New York, men vi har ju redan vart där en gång så det var inte alltför uppskattat av oss. Men iaf vi kom hem.

Vi har även hunnit med att va på släktträff. Vilket var ett av de galnaste jag gjort i hela mitt liv typ. Min släkt är ju lika galen som mig typ. Vi hade riktigt roligt. Kul att se att disneyintresset finns hos andra, eftersom när vi kollade på Herkules så kunde vi i stort sett alla repliker och sånger (Y), förutom Alex, som nog blev lite förvånad.

Nu har jag även hunnit med att börja jobba igen.
I måndags var jag bla: en hund, en cowboy, en elefant, en apa, en skrikandes bebis och massa annat sånt. Jag tror det är en rolig syn för de som går förbi att se oss som hoppar runt i våtdräkter och leker med barnen och lär dom simma. Det är dock sjukt mkt roligare nu än det vart de andra gångerna jag jobbat, mkt roligare personer som jobbat, vi kommer riktigt bra överens allihopa! :D Och söta barn finns det visst i alla grupper som jag jobbat med. Max får nog priset denna gången. Världens söstaste unge, som alla simlärare gillar. Även dom som haft han tidigare blir han populär hos. Det är verkligen lättförtjänta pengar. Jobbar typ två timmar, en timme märkestagning= vi kan sitta på kanten och sola :))

Ojoj, detta blev ett långt inlägg. :)

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0