sååå..

Nu har jag suttit i ngn timme och försökt ändra min design, är nästan klar. Men nu tog tålamodet slut. Finns en hel del småsaker jag måste ändra och fixa till. Men det får bli en annan dag. Nu har jag iaf bytt, så det är ju bra :)
Ska försöka blogga mer sen när jag kommer hem från semestern, så här blir det rätt dött ett tag. Men det är ju typ ingen som läser, så det kommer nog inte spela ngn roll! ;D

Igår var jag ju hos Matilda. Vi gick till Konsum och handlade lite så vi kunde göra tacos. Senare kom Annika och vi lagade mat och pratade och lite så. Sen bestämde vi oss för att gå och hyra en film, och precis när vi kommer ut så börjar det ösregna, HÄRLIGT! Men det hindrade inte oss för att hyra film. Vi hyrde "I taket lyser stjärnorna". Åhhh vad bra den var. Jag och Annika grät verkligen floder, men Matilda hade sett den förut så hon var beredd på de sorliga scenerna. Vissa kommentarer i filmen var ju sjuka, som tex "Var du tvungen att spy i alla skorna?" och en del andra jag inte kommer ihåg nu. Och då märkte man verkligen hur trötta vi var, för jisses vad vi skrattade! :D

Nu idag har jag mest tatt det lugnt och åkt och fixat det sista inför resan. Och jag har även kommit på hur drygt det är att packa. ^^
Jag är sååå spänd, resan kommer bli galet bra! :D

s.

Kommentarer
Postat av: Neda

sv: Aha haha =) men a, du har rätt om vädret ;)

2009-07-07 @ 00:32:00
URL: http://needas.blogg.se/
Postat av: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

fin blogg du har, lägga till varann på bloglovin kanske?=)

2009-07-07 @ 14:58:01
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0