Scotty doesn't know....

Mamma och pappa har lämnat huset för helgen. Dom blev erbjudna att åka ut med Anders och Carina nu i helgen, och dom tackade ja. Så jag o joss har huset för oss själva nu hela helgen. Igår hade vi en ritktigt mysig kväll då vi grillade polly och marsmallows (stavning?!) över tända ljus, samtidigt som vi kollade på "Eurotrip". Trötta var vi, så alla deras dåliga skämt på filmen gick hem hos oss. Dock orkade inte jag se klart hela så jag gick o la mig i mammas säng :)). Vi brukar alltid lägga oss där när dom inte är hemma och prata och leka vår berömda lek, bror-syster. Men eftersom jag somnade mkt tidigare än henne så får vi ta den leken ikv ist. :))

Imorgon ska jag ta mig till Kallinge och bosätta mig där över natten. Känns så bra att åka dit, efter allt strul som vart mellan oss nu under lovet. Så jag är verkligen helt överlycklig över att det är som vanligt igen.  Annika skulle nog oxå komma över på kvällen, roligt! Dock åker jag hem tidigt på måndag för jag måste packa och Matilda börjar jobba. Men vi får iaf en heldag tillsammans med galenskaper, sådana som bara vi kan lyckas med!

Som sagt så är jag jätteglad nu, allt känns så bra. Dock känns det lite tråkigt att behöva lämna mina underbara barn, som jag haft under de här två veckorna som simskolelärare. Det finns 4 st som jag skulle vilja kidnappa för dom är så söta och så underhållande att det inte är sant. Line tar över den sista gruppen utan mig med medhjälpare? och jag tror dom kommer få en rolig vecka tillsammans och jag hoppas dom allihopa tar massa nya märken. :D
Men annars känns allt bra. Inga bekymmer nu innan vi åker. Så lixx.... SO LONG! :D

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0