Balders

Det var verkligen superkul på Balders igår, massa folk och så!
Det börjar med att vi kommer till ronneby för att ta bussen dit då. Men bussen var skitliten, det var kanske 15 platser och vi var typ 20 st som skulle in så det blev rätt packat. Det var ngra som rappade, ascoolt verkligen ;D Försökte jag oxå men det gick som det gick ^^
Sen kom vi då fram och vi gick in och dansade och hade hur kul som helst. Efter ngn timme fick jag o Malin ont i fötterna, man får det om ska ska gå runt i klackaskor vill jag lova! Så vi tog av skorna och gick o dansade igen, men det var inte så smart för jag blev stämplad på tån och trampade på ngt så jag slet upp värsta köttsåret under tån, ajaj. Så nu haltar jag runt här^^
Sen iaf så blev klockan halv 2 och bussen skulle åka tillbaka till Ronneby eller ah Kallinge som vi skulle till. Bussresan hem var mkt intressant med massa prat och skratt och sång! :))
När vi kom hem till Matilda så gick vi o la oss typ vid 4 kanske, och vaknade vid 12 idag. Härligt värre!
Jag har återigen lyckats smälla till Matilda när jag sov, ups, sorry! :D

Idag gick vi då som jag sa upp vid 12 och åt frukost och gjorde oss iordning, och sen kom Malins mamma och hämtade oss och släppte oss hos lisa. Så var vi där en stund innan hennes mamma kom och körde hem oss.
Nu har Lisa äntligen flyttat till saltö, så nu bor vi bara ca 30 meter från varandra, så nu efter vi hade ätit gick vi ut en runda, mkt trevligt, det lär bli fler sådana här rundor!

GodNatt!

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0