gräv ner dig!

Okej, jag kan börja att säga att detta inlägg kommer bli en aning deprimerande med tanke på att gårdagen var en av de värsta man kan ha.

Men det fanns en liten liten positiv sak: när vi skulle köpa klubbor så upptäckte vi att det nu finns blåa klubbor igen. Jag o Matilda dansade av glädje. Men som sagt, detta var det enda positiva igår.

Vi ska ha matteprov på måndag och jag fattar ingenting, eller jo lite. Men det jag får så mkt spunk på är vår dumma mullvad till lärare. Hon bryr sig inte om vad vi tycker utan kör på det hon tycker passar bra, vilket gör att typ ingen i klassen fattar när hon tex har genomgångar o så.
Och igår så frågade jag om vi kanske kunde ändra lite på provet med att typ ändra dag eller dela upp det så vi tar en del på måndag och den andra typ på fredag eller ngt. Men nejnej de ska vi inte, vi har ju haft så mkt tid till att räkna. Men det har vi inte alls med tanke på att på alla lektioner typ så har hon genomgång mer än halva lektionen så man hinner inte räkna så mkt.
Jisses va arg jag blev på henne, var nära på att slå henne med matteboken. Men jag lät bli.

Och inte heller blev dagen bättre av att tänka på alla andra läxor och redovisningar/prov som vi har. Som tex dansen som vi inte ens har börjat med som ska va klar v 13. Ska in till skolan vid 9 och i hopp om att vi iaf ska komma igång

JAG ÄR SJUKT STRESSAD!

På msn igår märkte jag att det var fler som var lite irriterade över matten, dock tycker jag en var lite extrem och blev både lite irriterad och lite sårad av hennes sura svar hela tiden. SUCK. varför måste alla vara sura?

Och just nu sitter jag här och känner hur ilskan bara bubblar. Och hur stressen mer och mer tränger sig på. Blir en kort dag i skolan idag tack o lov, sen hem och öppna den äckliga matteboken och sen börja med sh som ska bli en powerpoint på ngt jag inte vet än.
Tack o lov att vi har studiedag imon, den lär gå åt till matte och samhällskunskap.

Dagens räddare!


Nehe nu måste jag göra mig iordning och lugna ner mig lite - ANDAS

s.

Kommentarer
Postat av: <3 2 sk8 m8

okej, jag går snart och gräver ner mig! i läxorna.. soffan, jag känner som dig, så vi är två!:):) alltid något som blir bättre;) tror jag ska käka lite mariekex och nutella.. då känns det definitivt bättre!

Yoga funkar också rätt bra, andningen viktig, det får du allt testa! tjingeling! (som cecilia brukar säga):D

Postat av: sophie

åh tack, ja de känns mkt bättre när man är fler! ;D

åh u får ta o bjuda mig på det ngn dag, kanske när du ska bjuda på middag?! :))

Jag vill testa på yoga, ska kanske göra de nästa vecka om jag har tid. ^^

Tjingeling.

jag.tycker.du.borde.kanske.börja.blogga.igen.på.blt.se

2009-03-12 @ 17:55:33
URL: http://soophiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0