grattis mamma, skånebesök...

Ojojoj, vilken helg....
Mkt känslor, både bra o dåliga.

Fredag:
Lilla mammsen fyllde år, så henne firade vi med dunder och brak. HA, nej inte riktigt så, men nästan ;D
Iaf i fredags kom ett par kompisar från skåne som vi inte träffat på år och dar. Sjukt kul att träffa er igen, och vi hade galet roligt. Jag är förövrigt grymt bra på guitar hero och åka skateboard! NOT, men roligt hade vi iaf. Tog bla en promenad in till stan och kollade läget, rätt dött, men ändå.^^

Lördag:
Traskade upp till stan en sväng och kollade lite, hittade inget spec förutom konstiga personer på kronan. Jisses va vi skrattade åt dom, det var ngn skola som hade designat kläder och visade upp. Vissa var ju bara översnygga! Gick en liten runda till innan vi åkte hem och fikade lite. Sen tog vi en filt och gick ut o la oss i solen och pratade lite, eller blev lite överfallna, men kul var det iaf! :))
Sen skulle de åka vidare till andra kompisar så då blev de bara mamma, pappa o jag kvar. Mitt humör dalade senare när jag kom att tänka på proven och redovisningarna nu innan trysil. Blev att jag gick ut o tog en promenad för att rensa hjärnan lite. Kom sedan hem och åt lite och kollade på premiären av robinson.. Sen vid halv 10, NOTERA: HALV 10 gick jag o la mig, en lördagskväll. Vart trött och irriterad så det var lika bra att lägga sig. Somnade typ direkt, vilket var väldigt uppskattat faktist.

Söndag:
Idag har jag typ vart deppig, blev sviken av en kompis. Orkar egentligen inte bry mig, men kan ändå inte sluta göra de =/
Annars har jag mest tatt det lugnt och pluggat lite.
Usch mitt liv de senaste veckorna har typ bara gått åt till plugg plugg plugg -,- Ska bli skönt med 2 veckors lov snart!


Imon är det måndag och ny vecka, nya tag. Ska b la bli blå i munnen (av klubborna), fixa inför trysil, få reda på matteprovet och alla jobbiga prov o redovisningar o läxor och bla bla bla.

och nu e det natt. snart iaf.

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0