helgen

Min helg i korta drag:

Fredag:
Studiedag och massa plugg på dagen, sen stan en snabbis och sen till matilda i kallinge o vara där med matilda och annika! :))
Vi kollade på film, fick hjärtattacker efter alla skräckfilmer. Vart jätterädd. Tur att jag sov i matildas säng. Hade inte slått henne i sömnen inatt, men däremot har hon slått mig eftersom jag tydligen har legat och smaskat en del, höhöh!

Lördag:
Var hos matilda typ hela dagen, vi lagade mat, räknade matte med typ 270000 micropauser, men det gick framåt iaf! (YY)
Sen var det lite allmänt flum, och krig som vanligt, inget konstigt.
Sen åkte jag hem till egger och var där med joss hela kvällen. Trevligt! :))
Kollade på melodifestivalen, och ofta vi ska skicka opera? Hade hellre sett ugglan, hon e cool! xD
Sen hem och snacka lite med mammas o pappas gäster innan jag somnade på en madrass på systers rum.

Söndag:
Idag då.
Har typ pluggat hela dagen idag, matteprov imon och ngn konstig redovisning på tisdag om istid och andra konstiga fenomen, - JAG E BÄST PÅ ATT KOMMA PÅ MYTER! :D Njaa, inte direkt, men har alla klara iaf. Kommer nog gå bra.
Lite småspunk på kvällen, och massa skratt av en kompis namn på msn! ahahahhahaha

Och nu e de dax att sova. GODNATT SVERIGE!

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0