I en värld av blåa klubbor!

Drömde inatt om såna blåa klubbor som vi alltid köpte i höstas. Man blev så härligt blå om tungan och alla lärare kommenterade alltid det sen! :))
Vi brukade köpa såna klubbor till vår mattelärare, han blev alltid jätteglad! Åhh vad jag saknar han! =/

Ojoj, lite nostagi där, alltid trevligt!

Och jag är fortfarande sjuk, eller halsen e mkt bättre än vad den var förra veckan. Men febern, den vill för fanken inte försvinna, ligger runt 38 grader, så det är ju inte så mkt. Men det finns där ändå. Men tror jag ska gå i skolan imon ändå, för jag är trött på att vara hemma och ha tråkit. Finns inget på tv på förmiddagarna och all bra musik är typ sönderlyssnad, så vad ska man göra.
Får gå runt här hela dagarna i vårt "popcornhus". Pappa råkade ha popcorn för länge i micron i lördags så de typ exploderade, micron blev brun och är nu sönder, och hela huset luktar popcorn. MUMS!


Vissa personer kan man inte få mer spunk på!?
Ska inte skriva mer om dig, du ska inte få ta min energi, du gör mig bara sur!



Såå en liten uppdatering. BRA GJORT!

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0