Ingen halsfluss här inte ! :D

Var på besök hos doktorn idag, skulle kolla om det var halsfluss jag drabbats av. Men icke, bara vanligt förkylningsvirus trodde hon! TACK OCH LOV! Men hon blev mkt förvånad över att provresultatet var negativt ;D, med tanke på mina stora mandlar. Alltid lika kul att gå dit och visa mina fotbollar till mandlar för ngn läkare som då oftast säger: Jag förstår att du har ont i halsen och så, men det är inget speciellt då för dom är rätt stora. Men nu e det slut på sjuksnacket för ett tag för nu e jag nästan helt frisk.

Var hemma idag från skolan och tog det lugnt, åt lite glass och kollade på film för det mesta. Pratade lite med Annie oxå idag, trevligt trevligt. Men annars har dagen varit rätt seg faktist.

Vid matbordet idag blev det nog inte så lyckat, det slutade med att jag gick därifrån rätt sur och arg. Blev lite osams om en sak som vi ska lösa, eller jag ska lösa det på ngt sätt för jag vill jag vill verkligen!

Just nu sitter jag o Joss och kollar gamla bilder och skrattar så vi typ trillar av stolen. I bakgrunden hörs massa konstig gammal musik som pappa innan kom in och satte igång och tyckte att vi skulle lyssna på. Blev nog rätt ispirerade av en deltagare på "singing bee" tidigare ikväll på tv ;D Hon hette Viola och var ascool, sjöng som en kråka och var som en sten, för hon rörde sig inte. Men underbar personlighet tycker jag! :DD
Jag funderar starkt på att anmäla mullvaden till detta programmet!

Ett grattis till karin, ola och annies kompis? som alla fyller år idag! :D

nu ska vi fortsätta att kolla bilder och skratta! :D

s.

Kommentarer
Postat av: <3 2 sk8 m8

har redan grattat honom!!(A);):D hähä, han har match idag, SSSIIIFFF SIF SIF SIF!! good luck OO;)

2009-03-07 @ 13:18:11
URL: http://borde_kanske_bö[email protected]
Postat av: <3 2 sk8 m8

har redan grattat honom!!(A);):D hähä, han har match idag, SSSIIIFFF SIF SIF SIF!! good luck OO;)

2009-03-07 @ 13:22:39
URL: http://blt.se
Postat av: sophie

hahahahhahahahahahahaahhahahahahahahahahaha!

DU E GALEN!

2009-03-09 @ 16:48:35
URL: http://soophiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0