jag måste bara säga en sak! :)

Idag så var jag inte alltför smart.
Som jag skrev i ngt annat inlägg så har ju vår micro gått sönder och står nu nere i källaren i väntan på att åka till skroten. Så vi har nu ingen micro, och vad ska man då göra när man ska tina upp saker?

Jag har en mindre smart idé:
Jag hittade lite köttfärs som jag ville ha så jag la det i en låda av PLAST och in i ugnen med den. Gick iväg i kanske två minuter eller ngt sånt. Och när jag kommer tillbaka så har det visst hänt grejjer i ugnen.
- matlådan har smält och fastnat på gallret! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Så nu har vi en matlåda sittandes på gallret, så ugnen går inte heller att använda om man ska värma saker. Så nu när vi skulle äta så fick vi snällt gå upp till grannarna o fråga om vi fick värma våra bröd i deras micro, tss! :))

s.

Kommentarer
Postat av: <3 2 sk8 m8

haha illa soffan.. vilken kock säger jag bara!;).P illa!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0