trött på allt.

Jahapp, så har jag gått och blivit sjuk igen. Har så sjukt ont i halsen , kan knappt svälja utan att det gör ont och så har jag feber,  Imon ska vi typ till vårdcentralen för att kolla upp det. Tjoohoo! Underbart! -,-

Var på utvecklingssamtal idag, gick väl som jag hade trott. Alla lärare påpekade att jag var för tyst på lektionerna, men att jag var mkt bra på det skriftliga. Matten går skit typ, hon har sänkt mig från vg till g, utan anledning -,- usch vad jag blev sur när vi satt hos henne. Jädra mullvad! Mamma och pappa var ju inte direkt förtjusta över henne som lärare och hur hon lär ut och så. Det ska bli ändring, annars ska vi se till att hon sparkas!!

Såg en bild idag som gjorde väckte känslor, dock negativa, men som jag sa till en så ska jag inte bry mig, lixx palla vara deprimerad igen. Näe deprimerad har jag varit tillräckligt detta året tycker jag!

Annars har jag nog inte så mkt att säga om ngt annat, har haft internetstrul nu ett par dagar, suck på det. Men nu är det tillbaka, så nu ska vi se hur lång tid det tar innan det försvinner igen. menmen.

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0