vilken dag! :D

Två saker jag kan bocka av från min lista nu :
- Matteprov: gick bättre än väntat, dock var det konstiga frågor, men det blir nog bra
- Geografiredovisning - gick ju som de gick, men nu är det iaf avklarat!

Känns jättebra att ha dessa saker gjorda nu, bara 3 saker kvar tills det är dags att lämna Sverige för ett tag och åka till de norska fjällen i Trysil. :DD
Shit va jag längtar och shit va kul vi kommer ha! :D
Hade skidmöte idag, skidresan e verkligen nära nu, ÅHHHH!
Stugan kommer bli jättebra, blev av med de man inte ville ha i stugan, så det kommer bli så himla kul! :D
Nästa söndag bär det av, kl 7 åker vi från Rosenholm, vi ska sitta längst bak o föra oväsen! ;D

Idag har det oxå varit, eller ah det är, jättefint väder. Våren är här nu; solen lyser och gatorna är sopade. Såå underbart, det enda som saknas är lite fler plusgrader, men de kommer ju nu så småningom :))

Har fortfarande rätt mkt spunk på samma person, men det lär ju inte försvinna på ett bra tag om denna människa ska fortsätta hålla på hon gör nu. Men jag ska inte låta henne sänka mig. Jag är faktist värd bättre än att bli behandlad på så sätt som hon gör! -,-

Hade förövrigt världens finaste dröm inatt, men samtidigt var det väligt sorligt. Det är en dröm man önskar kunde bli sanning, och hoppas kan man alltid göra.




okej, detta får räcka på ett tag.

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0