vilken kanondag!

Åhh vad jag är glad.
Dagen idag har varit helt underbar, har bara umgåtts med folk jag tycker om och då blir jag glad.

Skulle möta matilda i stan idag för att ta en fika, BARA HON OCH JAG.
Gick till Wayne's och fikade och pratade och hade det jättetrevligt, tycker jag!
Sen gick vi runt lite på stan innan hon skulle med bussen hem.

Kom hem och gjorde lite läxa och lite sådär,

Sen kom annie! :DD
Det var jättelängesen vi träffades så det var massa kul.
Vi bryggde kaffe, vi bestämde oss för att lära oss dricka det.  Så först var vi tvunga att ringa ngn som visste hur man gjorde, och det blev då att vi ringde till Matilda, hon trodde att jag inte mådde bra XD, puss på dig oxå lixx^^
Det blev typ lite kaffe och massa mjölk o socker, MUMS
-
njaa inte riktigt, men flugan som kraschlandade i annies kaffe tyckte nog om det. :))

Sen blev det massamassa flum, jisses va vi skrattade ;D
"DET LUKTAR MCDONALD'S HÄR"
hahahhahahahaha. galna människa :D
Men tack för jag har dig!

För övrigt så har jag sjukt udda drömmar nu för tiden. Det är rätt kul när man tänker tillbax på dom.
Jag funderar på att skriva upp alla drömmar jag kommer ihåg och sen blir det ju kul att läsa dom om ngra månader eller ngt! ;D

Nu e de dax för tv, och sen sova.

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0