Hemmadag

Efter torkan kommer regnet brukar de sägas. Och visst stämmer det, nu har det regnat konstant i nästan 3 dagar. Det behövdes efter veckor med strålade solsken. Så nu är eldningsförbudet upphört igen, så det är bara att grilla på nu! ;)

Idag har jag ont i huvudet och mår lite illa så jag har stannat hemma från skolan. Har inga viktiga lektioner idag, så jag kommer inte missa något, vilket känns mkt bra.  Orkar egentligen inte göra ngnting, vi har ca 4 veckor kvar i skolan, men all kraft och ork är tyvärr som bortblåst. Och vår skola gillar att skjuta upp allt till de sista veckorna, antingen innan lov eller avslutningar. Såå nu har vi jättemkt att göra och så orkar man inget - Bra kombination!

Iaf idag så har jag tänkt mig att göra lite svenska, kolla lite på engelskamojjs eftersom vi har nationella prov i det imon, läs/hörförståelse. Sen ska jag bara ta det lugnt och kolla på film, och såklart blir det disneyfilm! Och idag får det bli "Ringaren i Notre Dame". Verkligen älskar den filmen, såååå underbart fina sånger i denna och i alla andra "gamla" disneyfilmer. :))



s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0