Karlskronabo igen! ;D

Idag kom jag hem från Kallinge, där Karlsson på taket bor. Har varit hos henne hela helgen, från fredag tills idag. Tänk att vi inte tröttnat på varandra. Aja, iaf så har vi verkligen haft jätteroligt, som alltid. Vi skrattar åt samma dumma saker, gillar samma saker och massa sånt.
Vi har hunnit med:
- Färga ögonfransarna
- Solat
- Cyklat till Konsum och köpt glass, vindruvor och choklad
- Pratat
- Kollat på 2 filmer
- Varit på SKUMPARTY! med några av flickorna i klassen!
- Varit sjukt barnsliga med Annika!
- Sprungit till bussen
och massa annat! :D

Aja, lite kort om Balders. Det var ju inte lika kul som förra gången. Men vi hade rätt kul i skummet ändå. Det var ju som sagt skumparty och skum det var det! Vi blev dränka i skummet av skumkaononerna. Det var rätt galet vill jag säga. Dock var varken jag eller Matilda på ngt vidare bra humör efter det som hänt under dagen, men vi hade ändå rätt kul. Men jag tror det  var sista gången vi var där, för så kul är det inte... menmen

Annars har det inte hänt så mkt, skolavslutning om 10 dagar och sen massa bad och sol och jobb.
OCH EVENTUELLT MEXIKO! :DDD
Hur underbart kommer inte det bli?! ojoj, hoppas hoppas!

s.


Kommentarer
Postat av: Anonym

min nya blogg är musicrecord.blogg.se :) Kramar

2009-06-01 @ 20:02:52
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0