Nationella prov...

Så, nu är ett till nationellt prov avklarat, eller ah två. Hade läs- och hörförståelse idag. Börjar med 45 minuters att sitta och lyssna på ett band och svara på frågorna. Sen hade vi en paus på cirka 15 minuter eller ngt för att sen ha 85 minuters läsförståelse. Kommer in i klassrummet och får provet, jättetrött var jag och orkade inte bry mig egentligen så mkt. Men iaf får då provet, öppnar det och drar en djup suck, jisses va mkt. Några i klassen som hörde min suck började skratta och lite så. Men jag börjar iaf att skriva, det gick inte så jättebra, men nu är det avklarat iaf så det är ju skönt.

Sen bar det iväg hemåt, åt lite och sen började jag med mitt fotoprojekt som vi har på bilden. Testade lite med läppstift och kokosflingor och även lite socker, resultatet kanske kommer upp här om jag blir nöjd.

Imorgon är det fredag och dax för vår konsert, som jag tror kommer bli mkt lyckad!
Så idag har jag bakat 50 chokladmuffins som vi ska ha där. Så där stod jag nästan hela eftermiddagen och bakade på samtidigt som Håkan Hellströms låtar spelades från datan. Ritkigt mysit hade jag :)

Andra saker som händer i helgen är att mormor och morfar kommer och ska fira mig, eftersom jag fyller år på onsdag :)
Och sen kanske jag ska till Ronneby, men det är inte säkert, men jag hoppas iaf!


Vårt projekt, konserten, som jag tror kommer bli riktigt lyckad!

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0