ojoj..

Dålig uppdatering här, jag vet. Men det är inte så kul att blogga längre nu när värmen kommer mer och mer.

Iaf så har det hänt en hel del, jag har fyllt 17 år, för en vecka sen exakt faktist, alltså förra osdagen. Fick många fina presenter! :D
På den kvällen hade vi fotbollsnatt i skolan oxå, rätt tråkit faktist. Var inte alls många som var med :((
Och jag hade sabbat ryggen så jag kunde inte spela, men jag o Alice var maskot.

Igår var vi i Danmark, min klass och natur 1an. Mkt kul hade vi, gick lite på exprimetarium först, jättesegt var de. Vi gick till ett köpcenter som låg brevid ist! (Y)
Sen åkte vi in till Köpenhamn och gick på tivoli, många roliga karuseller fanns det där! Flygplanen var helt klart bäst! :D
Fast de var en fågel som åkte rakt in i propellern och det sa bara poff och så åkte massa fjädrar runt i luften. Tur att de inte var när vi åkte, för fyfan va grooose. Sen fick Malin upp mig i en snurrande karusell, usch, mitt huvud hängde inte med när den snurrade runt runt, som en tvättmaskin typ, ALDRIG MER! Mår fortfarande illa! =S


Aja, nu e de inte mkt kvar i skolan, bara 2 veckor ungefär, eftersom vi e lediga denna, med tanke på nationella, klämdagar osv. Men vi har en hel del kvar och ingen har ork till ngt! =S JOBBIGT

aja, skriver mer sen...

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0