Jag ska radera ditt nummer.

Okej, detta inlägg kommer oxå vara lite depp. Men det ska bli det sista på länge. Jag ska rycka upp mig. Ta tag i mitt liv nu. Slut med detta nu..

Well, let's go. Jag ångrar att jag skickade och frågade om pennorna, det har jag insett nu. Jag blev kär igen (notera "BLEV"). Jag är inte det längre. Jag är bara ledsen, sårad.... Igen. Men sånt e ju livet.
Min helg har vart en riktig skithelg. Har gått runt i pjamas hela gårdagen. Pratade i stort sett inte med någon, förutom mamma och pappa, (enbart när dom pratade med mig). Jag vill ha en förändring nu, så jag tänker göra allt för att få som jag vill nu.

Hmm, jag hade ju mer att skriva om. Ähh, det har försvunnit från hjärnsystemet nu.

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0