höstlov är underbart

Okej, först och främst måste jag säga att jag är så underbart glad. Jag har höstlov, jag är utvilad (för första gången sen skolan börjat) och jag mår superbra.
Jag saknar USA så in i bomben, skulle seriöst gjort vad som helst för att få åka tillbaka nu nu nu nu! Tänk strosa omkring i Central Park eller på Manhattan, eller ligga i en solstol vid poolen i Florida och bara njuta. Låter ju verkligen inte fel! 

Well, jag har faktist inte varit ute än detta lov. HAHA, nolifer på hög nivå kanske. Men jag vilar upp mig. Vilar upp mig inför världens brakfest imon (hahha, det kommer säkert bli en liten skitfest, men ändå. Jag är PEPP!) och två underbara dagar i Växjö. Låter inte helt fel. Måste iaf upp till stan för att fixa lite kläder inför imon. Får se om jag pallrar mig upp senare eller om jag skjuter upp det tills imon. Det lockar att skjuta upp det faktist. Så det blir nog så ja ;)

Hmm, finns det ngt mer att skriva om just nu? tror inte det. Eller jo, jag har redan sån sjukt julfeeling. JULSÅNGER TILL MAX spelas hemma. Önskelistan är typ klar och pepparkaksburkarna bara strömmar in i huset. Och det är faktist inte långt kvar. :D

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0