HÖSTLOV

Jag säger bara... ÄNTLIGEN!
Som jag har väntat. Och nu har det kommit. Underbara höstlov. Detta lovet kommer dock inte bli lika bra som förra, för det finns ju inte mycket som kan slå en resa till New York och Florida. Nää, men det kommer nog bli bra ändå. Såhär ser mitt lov ut:

Tisdag: Köpenhamn med Matilda. Massa shopping.

Onsdag: Halloweenfest

Torsdag: Åka till Växjö till Johanna och Amanda, blir nog en hel del shopping där oxå.

Fredag: Åka hem från Växjö

Dom andra dagarna får vi se vad som händer, men en sak är säker... JAG SKA SOVA! SOVA! SOVA! SOVA! För det behöver jag verkligen. Har lagt mig runt 1 halv 2 varje kväll nu de senaste veckorna. Inte alls bra.

s.



--------------------------------------------------------------------------------
update:
INGET KÖPENHAMN "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0