new eyes

Halloj, tjena, hej osv.

Idag känner jag som en helt ny person. Har haft en sjukt bra dag i skolan som jag annars inte brukar ha. Allt har bara vart lugnt och skönt och jag har skrattat idag. Fy farao vad jag har skrattat. Det trodde jag inte jag kunde med dom jag brukar va med men ibland så. Då jävlar! :))

Men det finns saker som tynger ner dagen och en av sakerna stavas PROV. Religionsprov på judendomen och kristendomen, sådär 100 sidor. HÄRLIGT! Jag hatar min lärare oxå, vilket gör att det blir drygare. Som idag på lektionen sitter typ alla och klagar på att det är för mkt, utom en som sitter där fint på en stol och pratar om hur perfekt HON är och hur HON pluggar och att HON inte alls tycker det är för mkt. Notera att allt hon sa handlade om henne. Ingen annan bryr hon sig om, ingen annan existerar i hennes värld. AHAH patetiskt.

Well, måste börja plugga på det nu + att vi har historiaprov imon som oxå måste pluggas till, men det kommer nog gå bra. JUST DET. Vi fick tillbaka franskaprovet idag, och jag tappade hakan verkligen. Var såååå säker på att jag skulle få ig, men jag fick fan MVG-. Gissa om jag blev chockad. Svar ja! ;)

+ att du skrev idag. Oavsett vad jag än känner så blir jag sååååå glad när du skriver! :)

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0