this is it

Nu har jag varit ute och gått. Tidigare idag, vid typ elva fick jag o annie för oss att gå ut och gå. Så vi möttes nere vid fiskgumman, och sen traskade vi runt och pratade massa gojja. Det var faktist riktigt trevligt måste jag säga att träffa henne igen. Var ju ngn vecka sen nu. Så det var ju bra. Dock var det inte lika kul att gå hem sen vid halv 1. Jag sprang, mörkrädd som jag är. Får egentligen inte ihop att hur jag kan få för mig att gå ut när det är så mörkt och läskigt. men aja, det gjorde jag iaf.

Halloweenfesten blev mkt lyckad måste jag säga. Men stackars han (emil tror jag han hette) som blev av med sin mobil, jag var faktist snäll och hjälpte han och leta. Lite iaf. Så mkt som jag kunde. Så mjo, LITE blev det.

I torsdags åkte jag till växjö till Johanna. Var såååå himla kul att träffa henne igen. Vi gick på stan och jag hittade världens mysigaste koftor. Dock blev jag väldigt besviken på att det inte fanns ngra pippitröjor i HELA växjö. MKT ILLA. Iaf så åkte vi hem till henne, åt lite, bakade lite, kollade på film och såklart så somnade jag i soffan. Det har jag gjort varje gång jag vart där. GOOD WORK! ;D

Nej, men sån är jag.
Hmm kanske borde ta att sova nu, men äh, kanske kollar på en film. Men jag är hungrig. Riktigt jädra hungrig. NATTAMACKA och film. GOD NATT

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0