två svarta streck på kinderna.

Snipp snapp snut och så var sagan slut.
Nu ger jag upp. Vill du prata med mig får du fan ta och skriva. Det ska inte alltid vara jag som ska skriva. Oavsett hur jäkla snäll och underbar du än är så ger jag upp nu. Det gör ont, det kommer det göra ett tag. Men förhoppningsvis går det över. Det gjorde det nästan innan...

Well, inlägget börjar bra. Positiv till max! Nej, men jag är väldigt förvirrad för tillfället. Falska människor hit och falska människor dit. Vilka kan man lita på och vilka pratar skit bakom ryggen på en? Hmm, jadu. Bra fråga. Jag har 2 st, 32personer som jag verkligen kan lita på till MAX, R och M. Ni är guld värda! TACK!

oj, tänkte skriva mer. men idol börjar. hejdå.

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0