Two is better than one

God morgon världen!
Jag har haft en riktigt bra helg faktist. Helt underbar har den varit. 
I fredags åkte jag till Ronneby och träffade Matilda. Vi gick och käkade, hyrde film och gick runt lite i Ronneby, träffade bla Rick som stod och hängde utanför Willys. COOLT! ;D
Sen åkte vi iaf hem till henne i Kallinge, hoppade i pjamasen, gjorde te och la oss i soffan och kollade på filmen vi hyrde. The unborn var de, och fyfan va läskig den var! =O Vi såg nog inte ens halva eftersom vi kollade mest in i kuddarna vi hade för ansiktet. Men såna är vi, vi älskar att skrämma upp oss. :D + att saga, Matildas sjukt galna kattunge (världens sötaste kisemise) skrämde oss lite oxå. :)

I lördags satt vi och kollade på resor och planerade en massa, som kan bli galet bra. Men det enda problemet är pengarna (A). HAHA. Sen iaf tog jag tåget hem och hade en riktigt mysig kväll med min syster. Vi åt massa gott och hade riktigt mysigt.

Nu är det söndag och dom brukar stavas P L U G G. Även idag faktist. Religionprov på tisdag, inget fastnar eftersom det är såååå drygt. Men läsa måste jag göra iaf. Sen får vi se vad som händer. Ska försöka få med mamma ut i det härliga höstvädret på en lång promenad. :)


Du är verkligen världens bästa kompis!

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0