When september ends

God kväll
Idag har humöret, lixom värdret vart rent åt h'vele. För det mesta iaf. Det har typ öst ner och blåst satan. Nu är hösten här på riktigt och det märks på en. Det riktigt tar på krafterna när det är såhär dåligt väder. Sen, har jag typ inte pratat med personen som gör mig glad heller. Det kan ju oxå vara en av anledningarna. Eller jag vet inte, men en sak vet jag: Jag har sån sjukt ångerst inför skolan nu för tiden. INTE BRA.

Aja, iaf så är det ju kanelbullens dag idag. Så jag har bakat. Måste säga att dom blev ritkigt lyckade. Och för en gångs skull brände jag mig inte på ugnen som jag typ annars alltid brukar lyckas med. Så en bra sak idag.

well, finns inte så mkt mer att skriva just nu. Vi hörs!

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0