You are not alone

Istället för att göra läxa:

4 frågor om förhållande:
är du singel?  -yes
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja, det gör jag.
hur många har du varit kär i? - hmm, 3 tror jag.
är du kär just nu? - ja, jag tror det, tyvärr =/

frågor om dig själv

namn? - Sophie
några piercingar? - nä.
vad har du på dig just nu? - kofta, linne, leggings.
vilken årstid är bäst? - finns ngt speciellt med alla.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - hmm, sova länge iaf.
vad tycker du mest om hos dig själv? - oj, bra fråga.
vad är du bra på? - Bita på naglarna och att prata.
vem älskar du mest på denna jorden? - kan inte bara säga en.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - beror på vem vi pratar om.

frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - det vet nog bara jag faktist.
vem är den roligaste av dina vänner? - Matilda är sådär lagom smårolig ;)
vem är snyggast av dina vänner? - Hmm, jag vet faktist inte.. eller jo. det gör jag.
vem är mest partyprisse? - ingenaning.
vem är den du helst har filmkväll med? - Finns många olika :) 
vem av dina vänner är mest "evil"? - vet faktist inte.

frågor om idag

vad har du gjort? - vaknat, ätit,gjort mig iordning, skola, hem, dator, äta, och här sitter jag nu.
har du varit glad idag? - ja det har jag.
har du varit ledsen idag? - yes-
har du gjort något bra idag? - ja, jag gör alltid bra saker.
vad ska du göra nu? - Franska skulle jag nog behöva göra.
har du gjort något dåligt idag? - ja.
vad har du ätit idag? - löv, barr och kottar. som vanligt.
har du duschat idag? - japp
är du trött nu? - om jag är.
vad händer imon? - Skola, sen får vi se.
har du varit i skolan idag? - ja.

Annat

Hur mår du just nu? - sådär.
Har du piercat dig? - varför ha två likadana frågor?
Är du hungrig nu? - nope, har precis ätit typ.
Vad är klockan nu just nu? - 19.56
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook, blogg.se

Telefon/ Mobil

Vem ringde dig senast? - mamma
Vem ringde du senast? - mamma
Vem sms:a till dig senast? - marcus
Vem sms:a du till senast? - marcus

Övrigt

Gillar du punk? - finns en del bra.
Har du sminkat dig idag? - nä, bara doppat huvudet i en färgburk ;)

 Musik
Lyssnar du på musik just nu? - Klart, alltid musik.
Vilket är ditt favoritband? - har många.
Vad gillar du för musik? - oj, rätt mkt.

Kläder

Har du fler än 4 linnen? - jaoo
Har du fler än 3 jeans? - yes
Har du fler än 5 tröjor? - jaa.

Smink & Hår

Använder du mascara? - Yees
Använder du wax? - nä.
Använder du ögonskugga? - ibland 
Använder du kajal? - oftast.
Använder du hårspray? - ja.
Använder du volymspray? - ibland.
Andänder du mousse? - ibland.
Använder du deodorant? - ja?
Använder du skinspray? - nä.
Använder du parfym? - ja.
Använder du läppglans/läppstift? - nä.
Använder du rouge? - nä.
Uppsatt hår eller hängande? - beror på humör.
Plattar/lockar du håret varje dag? - i stort sett ja.
Duschar du varje dag? - nä, typ varanann
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - ja, men klart!

Kärlek

Är du kär just nu? - svarade jag inte på denna innan?
Har du kysst någon idag? - nä.
Har du ett förhållande? - nä.
Är du romantisk? - fråga inte mig.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nä, men jag vill.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Victor tror jag det var, på dagis :)
Hur länge höll det? - sådär lagom länge.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande tror jag.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - va?
Vem sov du senast bredvid? - kommer inte ihåg.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Haha räknas Adam? xD
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?- Nä.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - kanske.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - lite blandat
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - snygg stil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0