Don't try to fool me.

Eftersom det är så svårt att alltid komma på nya rubriker till varje inlägg, så kommer jag nog med börja köra med låttexter. Det blir lite osammanhängande, men äh skit samma. Ingen bryr sig. Inte jag iaf :)

Well, god morgon alla.
Jag har typ max sovit i en timme inatt, vilket inte alls är bra. Jag har ibland så sjukt svårt att somna, som inatt då. Jag låg där så snällt i min säng, smsade lite till halv 2 - 2 kanske. Men sen blev personen för trött. Jag blev oxå trött, trodde jag. Men inte somnade jag inte. Nej, jag låg vaken. Rullade lite tummar och försökte räkna får. Hittade dock inga att räkna. :)

Idag tror jag inte att det blir en jobbig dag. Rätt slappa ämnen idag. Eller vi har aldrig haft småföretagande, första gången blir idag. Hoppas det är kul nu så det inte blir som de andra miljoner tråkiga ämnen jag måste läsa. :)

BTW, imorgon börjar idol. Dom börjar dock i Stockholm och sen i Göteborg, men sen är det kanske vår tur i Malmö och då kommer vi säkert va med i TV. HAHA, vilken jädra upplevelse det var. Så himla galet, men en liten resa som jag inte kommer glömma. För hur ofta sover man en natt i ett cykelställ utanför folkets park i Malmö? Det händer ju bara inte!



s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0