Hurry up Harry

Först och främst måste jag säga att min lördag vart helt fantastisk. SÅÅÅ jädra lyckad. Träffade Matilda först i stan, gick runt och kollade lite. Till slut blev det för varmt att gå inne så vi satte oss i parken, och pratade. Hon fick reda på precis allt som hänt i skolan. Och jag kan säga att hon blev sjukt chockad och även lite ledsen för min skull. Så mkt som hänt och så nu. Jag hoppas på en förändring SNART.
Iaf, sen träffade vi Herman och gick till Coffehouse och satt där i typ 2 timmar eller ngt. Pratade om allt mellan himmel och jord. Sen skulle han hem så jag o Matilda gick vidare till Waynes och drack lite kaffe innan hon skulle ta tåget hem och jag skulle vidare och träffa dom från jobbet.

Well, jobbarkompisarna var sig lika. Rätt lagom galna och lite smått underbara (A). Vi gick till bion och satt där i ngn timme och försökte komma överens om film, utan att lyckas. Vi gick sen vidare runt i stan för att hitta ett ställe att käka. Det slutade, efter en runda genom hela stan, på subway. :)) Satt där sen i ngn timme och bara snackade. Mkt trevligt.

Kom hem sen efter en heldag på stan och ringde Matilda?! AHAHA. Satt och snackade i en och en halv timme typ. Vi planerade höstlovet, våra födelsedagar, sommarlovet och helgen och torsdag. Jag ska följa med henne till hennes skola och kolla läget. :) Vem vet... kanske blir vi klasskamrater igen!! :DD HOPPAS.

Nu kan jag inte skriva mer.
Eller jo, jag körde till Karlshamn i söndags. Jag körde. Hela vägen, eller ah från City Gross. Men ändå. Det gick jättebra! :D

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0