A lonely September

Just nu sitter jag här i köket i mökret och lyssnar på musik. Har precis blivit klar med franskan och har kommit en bra bit på svenskaläxan. BRA JOBBAT! Verkligen. Jag har haft så sjukt svårt att komma igång med läxor och så på sista tiden, har bara skjutit fram allt. Men idag kom jag på att om jag skjuter upp allt till nästa vecka kommer jag få bryt så det är lika bra att börja. Och nu är jag nästan klar! :))

Idag hade vi en väldigt mysig dag i skolan. Vi har ju inga lektioner och så idag utan det är mest en pluggdag. Men vi tog med oss frukost till skolan och dukade upp värsta maffiga frukostbordet med nybakat bröd, ägg, te, tomat och massa annat gott och bara satt där och mumsade och hade det mysigt. Vi satt säkert i 2 timmar och åt och pratade och vi bjöd även de andra som kom in i cafét på frukost. (Y) Sen kom vi på att vi skulle börja plugga så då blev det lite plugg innan dom ville till matsalen, men då cyklade jag hem ist för att verkligen ta tag i läxorna.

Och om ca 9 veckor åker jag till Barcelona! :D var bara tvungen att säga det.


Bilden har absolut inget med texten och göra. Men jag gillar den! :)

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0