Next plane home

Jag tänkte idag sova ut eftersom vi är "lediga" på torsdagar. Eller vi e hemma och gör läxor. Denna dagen är sjukt uppskattat om ni frågar mig, alltid skönt att ha en vilodag mitt i veckan. :) Men istället för att sova, så vaknade jag vid halv 7?! Dock somnade jag om.. till typ 8. Sen vart jag pigg och kunde inte sova med. Så ajöss med min sovmorgon där.

Idag är det matte och religion som står högst upp på min "att göra lista". Sen ska jag nog ut och springa en runda. Har faktist blivit mkt bättre med konditionen nu. Så det är bra! :) Annars idag tror jag inte det händer så mkt faktist. Ska nog bara ta det lugnt. Men såna dagar behövs oxå.

Fresten så är jag påväg in i ngt som jag anser är bra. Det tror jag dock inte andra tycker. Så därför skriver jag icke vad det är! MAHA! ;)

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0