One way or another

Okej, detta är läskigt. Idag är jag galet glad. Allt känns verkligen toppen. Och att skicka sms och fråga om dom förbaskade pennorna var en av de bästa saker jag gjort i mitt liv. Jag är konstig, jag vet. Men är man glad så är man.
Smsade även lite med svinet igår. Vart bara tvungen för att fråga en sak. Och han var sig lik. Lilla dumma svin. Jag verkligen hatar dig. Eller gör jag verkligen det? Jag kan inte bestämma mig. Känslorna spökar här oxå. Lite överdrivet mkt. För egentligen efter allt som hänt så borde alla känslor vara borta. Men efter att ha smsat lite med dig så känns de som jag saknar dig?! Helt sjukt.

Men aja. Vi ska få städhjälp! :D Helt jäkla underbart. Jag kommer typ nästan slippa städa. Lite måste jag, men inte mkt. Såååå skönt!

Lite rörigt inlägg nu oxå, men för att summera det så är jag glad idag. :)


s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0