That's not the way it should be

God morgon.
Idag är jag sjukt jädra trött. Känner att jag måste få in bättre rutiner än att ligga och smsa till halv 1? Men tiden bara försvinner när man ligger där  och smsar, borta i en annan värld, en bra värld, med en otroligt bra vän. Och sen kollar man på klockan och upptäcker att jag borde ha sovit för lääänge sen. Höhö, som det kan bli ibland.

Nu är mitt rum färdigtapetserat och sakerna börjar komma på sin rätta plats igen, nästan iaf. Ser ut som tredje världskriget där inne. Men denna gången är det okej att det gör det. :) Så jag har en hel del att fixa och så nu framöver. Men det är bara kul.

Well, nu är det dax för ny vecka och nya tag. Annie kommer hem från Stockholm på onsdag, så snart blir det bio! :D Som jag har väntat. Det kommer bli mycket bra tror jag. Jo, det kommer det. Det kommer bli en lyckad kväll med massa skratt, för shit va kul vi hade det när vi jobbade i somras.

Fresten, jag såg jättemånga på idol som jag kände igen. Piotr, han i grön tröja som gick vidare snackade vi med rätt mycket på natten och vi stod även med han i kön. :)) På internet kan man se "gitarren", han heter Pawel tror jag. Åh, man får rysningar av att höra han och samtidigt tänka tillbaka på den resan! UNDERBART!

nehe, oj. Nu springer klockan iväg. Dax att fixa det sista och sen sticka till skolan.

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0