Too much of nothing.

GOD MORGON!
Sitter här och håller på att fixa mig inför skolan nu, måste kolla igenom papper i historia oxå, innan jag drar till skolan. Idag börjar jag halv 10 eftersom jag bytt ut biologi till spanska. Så nu ska jag läsa svenska, engelska, franska och spanska. Kommer ju bli värsta språknissen sen. Men jag har rätt lätt för språk och tycker det är kul. :) Vi ska även åka till Spanien med skolan vecka 47, kommer vara i Barcelona i en vecka. Mys, med bla guidad cykeltur i Barcelona, massa shopping, heldag på stranden mm. Låter toppen om ni frågar mig. Så tummen upp för det. (Y)

Btw, såg ni att idol började igår? Var ju inte så svårt att missa egentligen. Men shit va mkt som inte stämde som jag satt och klagade på. ;) Det är väldigt många olika klipp som är sammansatta så det ser ut som juryn har jättemånga att lyssna på. Men det är inte sant! All den långa kön är då när folket kommer och sjunger för andra jurys. Går man vidare därifrån så får man en tid när man ska va hos den riktiga, ngn dag senare. De som går vidare får inte ändra någonting. De måste ha samma kläder, sjunga på samma sätt och så vidare. Så det är inte alls mycket sanning i det programmet. Men det är ju så sjukt underhållande att det inte är sant. Och imorgon är dom på plats i MALMÖ! :D WOOHO! En viss person kommer inte kunna sitta still i soffan då kan jag lova!

Well, det får räcka för stunden.

Gammal bild från New York. ;)

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0