Walk in the room

Ojoj, känsloladdad vecka helt klart. Jag vill bara stryka gårdagen från mitt liv. Jag hoppas att det blir en stor förändring snart för det vill jag. Jag kommer inte klara dessa 2 åren. Det funkar helt enkelt inte. Så förhoppsningsvis så ska det bli nya bullar här snart! :)

Detta inlägget var inte tänkt att det skulle bli opeppigt. För idag är en bra dag. Ska alldeles snart in till stan för att träffa Matilda! :D Gå runt lite på stan och leta blåa klubbor och sen sätta oss på waynes och prata skit. Jag behöver det känns det som. Sen ska jag hem och fixa lite och sen ska jag iväg och fika igen! Med jobbarkompisarna, minus Emelie som tyvärr inte kunde. Men shit va kul det kommer bli. Hoppas nu att detta blir en bra dag. Har dock typ inga pengar. Men det löser sig. Jag är bra på att fjäska lite! ;D

Nehe, dax att fixa mig klart nu. HA EN J*vligt bra dag, för det ska jag ha!
Just det. Måste bara säga att jag har några av de bästa vänner man kan tänka sig. TACK! Verkligen megatack, ni är bäst!



s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0