You belong to me

Oj, söndag redan. Helgen försvinner alltid för fort tycker jag. Igår var vi på Balders. Rikigt misslyckat, åter igen. Denna gång av flera anledningar. En av dom var att vi blev ensamma i bussen och alla blev opepp. Sen fick vi iaf in 3 killar från Karlshamn i bussen, då blev det lite mer livat och så. En var Nisse, "balderssmeknamn". Även mitt smeknamn "brittmarie" kom upp på tapeten.:) Men iaf sen inne på Balders blev det inte heller som jag tänkt mig. Promoe var inte ett dugg bra, kass kass kass. Har hans autograf på armen, för jag, Malin och Frida hade tråkigt. Stod och pillade lite i hans hår oxå. Vi vart ju tvungna att känna på det. :) Fast vi hade lite kul. Jo, det måste jag ju faktist erkänna. :)
Vissa personer går mig sjukt mkt på nerverna när dom bara tänker på sig själva utan om att bry sig om sina kompisar. För huvudsaken är ju att dom har det bra, aight?

Hela kvällen hade jag tankarna åt ett annat håll och en annan person. Jag kände att jag svek dig. Men det gjorde jag ju egentligen inte. Men det känns så. Jag känner mig dum. Känslor som tar nya vändningar flera gånger om dagen. Jag vet ärlig talat inte vad jag ska ta mig till. Känner att det var ett stort misstag att fråga om dom förbaskade pennorna! Nej, det var det inte. Eller var de det? Hmm, just för tillfället känns det så. Om ngn timme kommer det förändras. För du är ta mig fan helt fantastisk.

Well, detta inlägget var rätt rörigt märkte jag nu. Men det beskriver ju bara hur jag har det just nu ;)

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0