catch a falling star and put it in your pocket

Nationella prov har börjat nu, idag hade vi det muntliga i  svenskan och som vanligt gick det i 190 när jag pratade, men det gör det alltid, så det spelar ingen roll hur mkt man påpekar det. Det är så som jag är som person, inget som går att ändra på under en redovisning. Men annars gick det helt okej måste jag väl säga. Temat var relationer och det går att tolka på många sätt. Men det orkar jag inte gå in på nu. Hehe. Imorgon är det svenska uppsats som gäller, 5 h på samma tema. GOOD LUCK eller ngt. 



en typ av relation - syskonrelation ;) Därav bilden på mig och min syster när vi var små.


Körde även idag. Skulle lagt upp plan inför körkortet men istället fick jag köra med en annan som kallade mig för "lilla fia". Fast det kallar han alla, men ändå. Lite småläskig var han faktiskt då kan kändes väldigt stressad, vilket smittade av sig. Jag råkade även få lite fel stolinställning så jag fick verkligen sträcka mig för att komma åt kopplingen, men det gick väl bra ändå. Fick även kolla lampor och inne i motorhuven. Inte precis det roligaste men det måste ju oxå göras. ;)






Jag har all anledning i världen att vara tacksam över vissa saker som hänt nu i veckan. Även om en del av sakerna känns som käftsmällar så är det skönt att få veta hur det ligger till.

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0