so you want me to bleed

Jag har typ världens bästa söndagskväll på mitt rum med mina absolut bästa vänner ;) Nämnligen Bille the vision  och en burk nagellack. De får mig verkligen att koppla av. Tänk att lyssna på världens finaste skriva låtar typ och ha en underbar doft av nagellack i rummet. Detta är mina droger, helt klart; musik och nagellack!

Igår läste jag ut en av de bästa böcker jag någonsin läst i hela mitt liv. Om man vill ha en bok som berör en ända ut i fingerspetsarna så ska man läsa denna. Jag väntar otåligt på att de kan bli dag så jag kan pallra mig till affären för att köpa fortsättningen för den måste jag bara ha!



Nu när jag ändå håller på att tipsa om en bra bok, så kan jag lika gärna fortsätta. Om man någongång har svårt att sova en kväll så räcker det bara att öppna boken och typ läsa en halv sida eller ngt och man slockar, garanterat! ;)




Nej, nu blev det lite oseriöst i slutet, så nu säger jag o mina vänner godnatt

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0