I need you now

Underbart att man typ inte kan sova så länge på morgonen nu när man har lov. Igår vaknade jag tidigt eftersom jag blev väckt, men det blev jag inte idag, men ändå så vaknade jag vid halv 9. Det är ju nu man vill sova. Inte heller är det så underbart att vakna och upptäcka att man inte har ngt vatten i kranarna. Lite sådär halvt jobbigt, dock har det kommit tillbaka nu så man kan duscha :) 
Idag ska jag bege mig till Kallinge, eller först ska jag möta Matilda i Ronneby för att äta och sen ska vi åka hem till henne och göra massa bus! ;) Sover där sen så kommer alltså hem imorgon. 

Igår hade jag en riktigt rolig kväll med min syster. Först skulle vi hjälpa mamma och handa, så vi fick i uppgift att gå i förväg för att börja plocka grönsaker (mamma skulle in i en annan affär först), men vi blev klara innan hon kom tillbaka så vi gick vidare i affären och plockade på oss saker som vi ville ha. Så när mamma kom blev hon lite överraskad över allt gott vi hade lagt i vagnen. Men det slutade med att vi fick vakta vagnen istället och bara lägga det mamma sa till oss. Men vi hade rätt kul när vi gick runt där inne och disktuterade vad vi behövde ha. ;) Sen när vi kom hem så spelade jag o joss kort. Jag vann överlägset på psyko, men hon vann nog på vändtia. Så det måste jag öva mer på.

Aja, detta får väl räcka... Måste göra mig iordning nu och packa. Måste fixa ny design på bloggen oxå. Ngn lite mer normal.


Kundvagnsrally på parkeringen ^^

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0