Liar and a theif

God morgon. Idag vaknade jag av att vår granne körde igång den förbaskade snömaskinen halv 9?! Halv 9 lixom på ett sportlov?! Tänker inte alls på att det finns folk som sover, för den maskinen låter som ett flygplan x100. Så där rök min sovmorgon, helt klart. Men det är väl lika bra att komma upp, måste städa lite på rummet för snart kommer Rebecca hit :)

Lovet än så länge har vart helt kanon, vart hos Joel från lördag till igår. Vi har haft det riktigt bra måste jag säga. Vi har förvandlat oss till geekar typ, hela söndagen spelade vi spel, allt från wii till sällskapsspel anpassat för 9 åringar. Vi har oxå spelat kort, det blev en del olika spel som; psyko, hej knekt, kungen, vändtia, canasta, bluff. Blev rätt överkörd på vändtia och canasta, men jag ska öva satan med Joss. Så nästa gång ska jag slå honom, han skulle öva på psyko, för där måste jag säga att då blev han VÄLDIGT ägd! :)

Planerna för resten av lovet blir inte riktigt som jag tänkt mig, det kommer inte bli Växjö... Är för förkyld för att orka ta mig dit, så imorgon sticker jag eventuellt till Kallinge istället :) Pratade med Matilda igårkväll, blev drygt en timme vi snackade. Vi kom bland annat fram till vad vi skulle bli i nästa liv och jag ska bli en känguru med hammarhajsansikte, galet coolt! ;) Eller inte, men lite galet iaf. hihihiii..

 
Ojojojoj, vilken bra kombniation! ;)

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0