snö snö snö

Det snöar. och snöar... och snöar lite till. Det är helt galet vad det ska snöa. Det slutar ju precis inte. Visst, det är jättefint och mysigt med all snö men nu börjar jag bli lite trött på kylan. Har snorkallt hemma så måste tända ljus på rummet för att få upp lite värme, dock är det mysigt. Men nu vill jag ha vår, jag vill höra fåglarna kvittra. Jag vill se gräs, se alla blommor växa och slå ut. Jag vill ha sommar med brunabrända skrapade ben.

Well, detta ska inte bli ett inlägg om vädret så slutar nu....

Helgen kan vi prata om istället. Fyfan va underbar den har varit. Helt perfekt typ, synd att den inte var längre. I fredags var jag på bio med Malin och Frida. Kollade på snabba cash, rätt bra film. Men jag tyckte den vart lite rörig. Sen efter bion åkte jag med Joel hem och sov där. Fick frukost på sängen på lördagmorgonen, vilket vart mkt uppskattat. Sen åkte vi in till Lyckeby, han skulle jobba och jag skulle hem till Annie. Mkt trevligt att träffa henne igen. Vart där under tiden Joel jobbade, sen när han slutat åkte vi hem hit och kollade på film. Såg bla Paranormal Activity (?) som inte alls vart så läskig som jag trodde den skulle va, dock var slutet sjukt läskigt =o
Sen söndag har inte hänt så mkt, blev lite mys och sconesbakning :)

Idag har det vart KALLT! äckligt kallt. Snöade hur mkt som helst imorse. Men mötte en mysig liten figur i snöovärdret påväg till skolan som kunde värma mig en liten stund, innan det var dax att fortsätta min tripp till skolan, så dagen började riktigt bra! :D

oj, långt inlägg. men nu räcker det. 

s. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0