feeling good!

Shit vad jag mår bra just nu. Allt känns så jäkla bra så det inte är sant. Kan bero på att nu har jag ngt att längta till förutom skolavslutning och 18 årsdagen. Men nu även en resa till Kreta! :D Ska åka dit den 29 maj med en av mina bästa kompisar och bara ta det lugnt i en vecka, med massa sol och bad och andra galenheter. Åhhh, jag vill dit nu nununu. GE MIG MAJ för farao! :D

Helgen har vart riktigt bra, faktist. Åkte till en kompis i fredags och sov där, massa jäkla mys :) sen hämtade mamma mig i lördags och körde vidare mig till Malin för tjejkväll med dom i klassen. Blev dock inte alls sent för mig. Mamma hämtade mig redan vid 10 för då höll jag på att somna i soffan, så kände att de var dax att åka hem då :) Igår blev det en riktig slapp dag, hade massa plugg inplanerat, men ist blev det en och annan film som tex den där mary och sunes sommar. Men lite plugg blev det iaf :)

Och nu, ny vecka med nya tag. Får hoppas denna veckan går fort så det snart är helg igen. Snart dax att bege mig ut i kylan för att ta mig till skolan, men först sminkning som ska göras. SO LONG!

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0