Happy like never before

Åh hej o hå. Jag är så jävla glad nu. Det är typ endast 3 dagar kvar tills betygen sätts i skolan. Sen är 2an över. Bara 3an och studenten kvar sen! Sen är det ju för tusan bara 4 dagar kvar tills jag o Matilda lämnar Sverige för att åka till Kreta. Min dröm slår in, har alltid velat åka till Grekland och om 4 dagar e jag där. Fatta vad magiskt det känns! :D

Annars, bortsett från den lyckliga känslan inom mig så är jag galet jädra nervös! Ska köra halkan imon. Shit, hoppas det går bra. Måste sova ordentligt natten som kommer och inte ligga och smsa till 4, halv 5. Det sätter sina spår dagen efter vill jag lova...

Well, nu är det dags för skola och först på schemat står spanskaprov! Måste få MVG!



lagom oseriös bild från Barcelona! Men vi är glada!


s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0